Chiapudding met banaan en bosbessen

Chiapudding met banaan en bosbessen

Vandaag een lekker recept voor een ontbijt-puddinkje van chiazaad met banaan en bosbessen. Een ontbijt vol van vitamines en mineralen. En naast dat chiazaad gezond is, zorgt het er ook voor dat je lekker lang vol zit.

Wat heb je nodig? (voor 1 persoon)

150 ml amandelmelk
2,5 el chiazaad
2-3 el geraspte kokos
1 banaan in plakjes
handje bosbessen

Hoe maak je het?

1. Meng de amandelmelk met chiazaad en 1,5 el geraspte kokos.
2. Laat een nacht in de koelkast staan.
3. Giet de volgende dag de helft van de chiapudding in een glaasje. Verdeel wat plakjes banaan over de pudding, vervolgens een laagje chiapudding en tot slot een handje bosbessen.

Garneer de pudding met nog wat geraspte kokos.

 

0/5 (0 Reviews)

Vergelijkbare berichten

Sinaasappel granola

Sinaasappel granola

Vandaag een lekker recept voor sinaasappel granola. Een lekker zonnig ontbijtje.. zelfs in januari! Je hebt deze granola in een kwartiertje gemaakt, daarna hoeft het alleen nog maar een half uurtje in de oven. Eet de granola met kwark of yoghurt en eventueel wat stukjes […]

Muffins met blauwe bessen

Muffins met blauwe bessen

Vandaag een recept voor muffins met blauwe bessen. Deze muffins zitten boordevol gezonde ingrediënten, dus zijn ideaal om mee te ontbijten. Weer eens wat anders dan een boterham of bakje kwark. Je kunt ze gerust de avond van tevoren maken en er de volgende dag […]



Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *